SALE BLOG

Använd er av kategorierna i menyn för att kunna bläddra och se alla inlägg.

#101

Publicerad 2013-09-16 19:53:58 i Kläder,

MÄRKE: GINA TRICOT STORLEK: 36 NYPRIS: ? kr PRIS: 300 kr FRAKT: INRÄKNAT

Suuuuuuperfin bomberjacka från förra hösten. En riktig favorit, perfekt modell enligt mig. Ena knappen vid fickan är borta men inget som stör, lätt fixat. Fint quiltat innanfoder. Kan tänka mig att sälja lite billigare vid köp av fler plagg, då kan jag samfrakta (det är frakten som jag lägger på lite extra för eftersom den väger en del). Använd ca 10 gånger, nästan nyskick.

Maila [email protected] om du är intresserad. Frakten är inräknad. Betalning sker till mitt konto, och paketet skickas när pengarna kommit in.

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2013-09-18 22:01:24

Är sjukligt intresserad men bor i Oslo! Kan du skicka paketet hit? Hade vart amazing! Tänkte titta mig runt för något till plagg så kan det fraktas med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier